Obserwują

sobota, 27 października 2012

Zwężanie spodni

Dzisiaj będzie zwężanie spodni. Ja nie lubię wyrzucać rzeczy jeśli nie ma ku temu poważnych powodów, jak np. zbyt szerokie nogawki (dzwony), których nie lubię. Postanowiłam zrobić sobie zwykłe proste nogawki :) Zapraszam do oglądania :)

1. Zakładamy spodnie na lewą stronę i zaznaczamy szpileczką na samym dole w jakim miejscu ma się zaczynać zwężanie.

2. Następnie zwężenie zaznaczamy na całej długości szpileczkami aż do momentu do którego chcemy aby były węższe.

3. Ściągamy. Wrzucamy na maszynę i szyjemy wzdłuż szpilek.



4. Zakładamy dalej lewą stroną i patrzymy czy dobrze nam się układają i są zwężone tak jak chcieliśmy. Następnie zakładamy na prawą stronę i patrzymy czy nic nam nie uciekło podczas szycia.

5. Odwracamy spodnie na lewą stronę znowu i obszywamy materiał by się nie pruł.



6. Obcinamy nitki i składamy spodnie na pół. Wbijamy szpileczki wzdłuż naszego szwu jednej już zwężonej nogawki, zakładamy na siebie lewą stroną na wierzch i patrzymy czy wszystko jest ok.





7. I powtarzamy wszystkie czynności, które były przy pierwsze nogawce :)

8. Zakładamy na lewą stronę i oceniamy.



9. Zakładamy i cieszymy się naszymi nowo - starymi spodniami :)




Mam nadzieję, że się przyda :)

Esquilo


9 komentarzy:

  1. przydatny sposób, ale ja bym wolała oddac się w ręce profesjonaliście bo nie mam talentu do takich rzeczy :)

    p.s skarpetki najlepsze :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kwestia przyzwyczajenia :D zawsze nosze dwie różne - bo kto powiedział, że skarpetki muszą być dwie takie same? :D

      Usuń
  2. szkoda, ze na to nie wpadłam przed wyrzuceniem wielkiej paki starych dzwonów.. :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie oświeciło jak zobaczyłam jakie fajne spodnie moja mama wyrzuca :D

      Usuń
  3. Ja tak ostatnio właśnie trzy pary starych spodni przerobiłam i jestem megazadowolona :D Twoje wyszły równie super :))
    PS obserwuję kochana !:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja takie rzeczy zlecam babci, bo sama jestem beznadziejna.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To naprawdę nie jest trudne! :) Spróbuj kiedyś :)

      Usuń
  5. Takie tutoriale zawsze się przydają ..w końcu każdy ma swoją "technikę" i może nauczyć się czegoś nowego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. ha ha, dwie różne skarpetki

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za wszelkie komentarze ! To mnie mobilizuje do dalszej pracy :)

Oczywiście zawsze staram się odwdzięczyć za pozostawiony tu ślad po sobie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Popularne posty